10 dagar.

YES! 10 dagar kvar.
Åker tillbaka imorn kväll och ska egentigen inte hit förens den 25:e men ska försöka så att jag får komma hit på fredag igen. Tommy ska med mig tisdag - onsdag till västervik, ingen aning vad vi ska göra men det märker vi. Typ dra ner på stan, fattiga så att hundarna pissar på oss lol.
Men men typ.
Ska snart äta pannkakor usch.
Har ätit som fan i typ 3 dagar i sträck i nu, hungrig som fan hela tiden men det börjar gå över nu.
Igår natt satt jag och fixade mitt hår och satte i blå extensions i luggen, vart rätt snyggt men ajja, hejdå.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0