Gud va länge sen jag skrev :o

Har inte skrivit på år, sry :$
Okej.
Jag flyttar hem till mamma 25juli, fan vad jag längtar!
Jag har gått ner 3kg , väger 46 just nu så jag måste upp igen.
Jag har typ fått tillbaka anorexia tankarna men jag jobbar på att få bort det men det e så jävla svårt när man ser sig själv som fet när andra ser en som smal.. Men jag ska fan inte falla tillbaka till det helvetet.
Jag ska sluta röka i sommar, nu på fredag börjar jag med att bara röka 10 cigg om dan och varje vecka tar jag bort ytligare en. När jag e nere på 6 cigg om dan så sätter jag in nikotintuggummin och försöker så snabbt som jag kan bara ha tuggummina och sedan bara ha tuggummina vid nödfall. Jag ska sluta för jag vill inte röka, jag känner knappt nåt röksug längre utan röker bara på rutin och jag lovade mormor att när jag skulle flytta hem skulle vi sluta tillsammans. Hon e ju död, men jag tänker hålla mitt löfte till henne.
Jag har blå dipdye i löshåret men det har blekts så jag ska färga det blålila på lördag antagligen :)
Kan ju inte gå runt som brunett när jag inte vill se ut som alla andra lixom, gillar att sticka ut.
Har töjt ena örat till 12, ska töja till 16 på båda under sommarlovet ^^
Har även tagit om navelpiercingen och satt in ett fint smycke med en fjäril, älskar fjärilar s|s

Tror det var det mesta som hänt nyligen men jag måste bli bättre på att skriva så jag ska försöka bättra mig :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0