Sömnlösa nätter

Jag tror det e nåt grovt fel på mig.. Jag har inte kunnat sova på natten, vad som känns i flera veckor nu. Varje gång jag blir trött på kvällen kliar det e nacken och benen, typ som extremt obehagliga rysningar som framkallar ryckningar..
Så jag måste nog kolla upp det snart eftersom jag har haft det här till o från sen jag va typ 15.. Men aldrig så grovt som det e nu.. 
Detta resulterar alltså i att jag somnar 5-7 på morgonen, jag kan somna när det blir ljust ute..
Så börjar tro att nåt e allvarligt fel.. Har även blivet svullen och öm i hela nacken som resultat av ryckningarna.. Jippie..
Nej men om nån har någon aning om vad det kan bero på så skriv gärna till mig..

Och jag gick igenom massa fotoalbum igår natt så bombar lite barndomsbilder ❤️❤️










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0