opps :p

nu när jag säger hej och hejdå kommer ni inte förstå direkt men ni gör det efter ett tag..
men iaf jag färgade håret blått idag :D det skulle iaf ha blivit blått men mitt hår vill inte det jag vill -.-
jag tänker blå, mitt hår tänker blå,turkos och grönt. SEXIGT VÄRRE. men jag kan inte sova :( och jag tror jag e kär..
usch jag hatar't! att va kär e den känslan jag hatar + det e fel kille, helt fel. det går inte ihop på nåt sätt allting går emot vad min hjärna tycker.
tycker mitt hjärta kan lyssna på min hjärna asso.. jag tror egentligen inte på kärlek.. så nåt e fel. har varit riktigt kär 2 gånger.. det räcker väl lixom när man e 15 .hatarhatarhatar. någon som vill ha mitt liv..? det e till salu jag lovar.
jag e ingen förhållande tjej.
vill inte va och kommer inte bli.
på flera år.
att va kär innebär bara trubbel och sorg.
kärlek = smärta.
jag kan inte va den enda som tycker det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0