Halv 6

Klockan e halv sex och jag har sovit i två timmar iaf xd vakna vid halv tre så mamma fick komma in till mig för jag hade värsta mardrömmen.. Vill inte berätta om den men vaknade av att jag flög upp ur sängen och va på gränsen till att hyperventilera.. Men det e ju ingen mening att sova nu :) jag gör det, någon gång xd igår så va jag med bästa Angelica och Ida <3 vi kollade på film hela dagen. Vi kolla på nightmares on elm street och wrong turn 2,3,4 tror jag :p men imorn, eller idag blire att träffa fina människor och sen tbak till v-vik .
Men pusshej och ni som fortfarande sover får ha fina drömmar <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0