bibliotek

är på bibblan i västervik, usch. hatar att komma tillbaka hit.
igår på bussen somna jag, så jävla skönt..
satt vid facebook osv hela bussresan..
saknade norrköping redan när jag satte mig på bussen.. finns för fina människor där :(( <3333
gud saknar alla som fan nu..
JAG VILL HEM!!!
norrköping är hemma.. thats the way it is.
ska dit den andra och jag ska fan träffa alla mina fina diamanter då.
och ja, alla
är där 5 dagar så jag kommer ha fullt upp :P
jag får min Iphone dåååå.. superlycklig! tack moster ^^
vakna typ nyss, somnade runt 5.. awesome.
e inte bara lite trött då :)
ska till willys snart och köpa cola som jag har varit sugen på sen jag kom hit igår..
alla mina pengar e slut.. visst jag hittade 6 kr på mitt rum och fick en tia av tess, tack min fina!
handlade grejer för 1170 kr i norrköping, klappar och till mig själv..
ooohhhh fucking awesome.. har inte ens råd till cigg.. jag kommer att sova i några dar aso, jag har 6 st nu.. jag röker mer än så per dag..
I'm going to die.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0