bomb..

ja, inlägget får heta bomb för att jag kommer inte på nåt bättre.. yayh.
min stratera (adhd-medicin) går ut efter skolan, blir helt fucked up i huvudet.
min sömnmedicin vaknar jag varje kvart av.. mindre awesome.
har haft 4 luciashower med skolan och en med hemmet..
med skolan sjöng jag julen är här solo och med hemmet sjöng jag nu tändas tusen juleljus solo.
det gick bra, klarade tonerna osv.
försöker gå upp i vikt, går inte så bra..
tvingade i mig mer pizza än vad jag orkade, slutade inte bra..
tjöt, mådde illa osv.. usch.
lilljul pån ege snart sen hem på jul och efter nyår och då kanske min fina söta Tess ska med :D
Tess tycker jag är söt !!! :D
som sagt, bomb.. men folk älskar mig, jippie.
jag är trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0