god jul :D

yeay det e fcking julafton :D fått en massa grejer bla: min fina dator!! <3
ska få min fina underbara iphone om några dagar av moster oxå, loveu! <3
firat hos moster osv.. mina fina kusse Felicia e här nu, ska sova här :D
jag e glad, det brukar inte va så här mkt smiliesar.. xd

men det finns äkta vänner och falska..
man märker det efter ett tag..
jag älskar mina diamanter, jag håller på att kasta mina stenar..
och det går underbart bra :)

man märker ju vilka som håller kontakten och ringer när man bor i en annan stad, och bor på ett behandlingshem.
jag har mognat, super inte längre, är inte ute varje natt helt väck längre.. förändring bitch.
vissa borde förstå.. dom jag trodde va mina äkta vänner, dom pratar inte med mig längre..
och dom jag knappt hade tid med finns fortfarande för mig..
jag tog stenar framför diamanter, jag va dum i huvet.
men som sagt håller jag på att kasta mina stenar åt helvete.


mina diamanter, ni förstår inte hur mkt jag älskar er!
ni finns dygnet runt och jag kan prata om vad som helst med er,
dåligt som bra..
ni förstår om jag mår dåligt, ni ser mig inte svag om jag gråter, ni ser mig som stark för att jag vågar släppa ut det. jag älskar er, tack för att ni finns! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0