mellandagsrea..

halva norrköping på stan, jootack.
köpt puder, 2 linnen, en tjocktröja och ett halsband.
fick en primer av Zahra. superlycklig :D <3

ska snart ner till eländet igen med ida för jag glömde köpa tunnlar -.-
duktig flicka.
åker tillbaka till västervik sen ikväll så jag kan inte skriva förens den 2 januari igen :'(
vill inte åka usch.. det har varit bland dom bästa helgerna nu när jag är här den här.. inte ens min mamma vill att jag ska åka.
Då har jag fan varit duktig döh :O :D
men jag e så jävla utråkad just nu, så tycker ida ska skynda lite.
men bli inte besviken för att jag inte skriver..
jag ska försöka komma ner till biblioteket innan för att skriva lite sååå :DDD

I'm fucking HAPPY, that was a long time ago it was real. It feels amazing!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0