glad citron = apelsin

Hej jag har seriöst inte sovit på nästan 3 dygn och jag e sjukt pigg och det e fett wierd xD Men sist jag sov var 3 dagar sen och då sov jag i 26 timmar :O Men jag känner mig som en handuk xD, mitt exempel; jag tar hand om andras problem men ingen tar hand om mitt.. Jag skulle kunna va toapapper :O usch :S nej men ni ser väl min poäng x3 iaf så ska jag börja skriva en sång om mina känslor och så när jag har hittat min fucking bok xP aso den e borta, tror den e hemma.. den e lila och fin och har massa texter låtar och fjantiga teckningar. If you see it, give me a call ;) Aa aso mm.. hahahah nae jag  en kartong, en tom kartong för jag har inget och säga.. och när du öppnar mig så kommer det flygande damm ! :O okej det där lät så fel och jag misstolkar det där stort men ta det lite seriöst även om inte jag e det ;P klockan e kvart i sex på morgonen och det e en lördag.. Nolife och forever alone. Någon i örebro som vill va min snälla och kawaiiga kompis i nån vecka till och göra min LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGAAAAAAAAAAAA och tråkiga dagar lite roliga och helt oseriöst roliga? :) du får gärna va skumt random.. och va en apelsin :D *en glad citron..? duuuh vem vet inte det lixom hallåååå..?! :* * nej jag vet att jag inte har nåt liv men byebye små apelsiner ! :D
PS. Va inte en citron.. livet kommer bli sjukt surt ;) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0