Läs inte dette inlägg, ni dör av tråkighet!

Hej :) känner mig dugtig som tvingade i mig mat, yayh! xd nej men aa, va nära på att spy igår. BOKSTAVLIGT. Jag åt en tomatbit. usch.
hahahah nae men det e grymt äckligt och jag skulle lixom äta baconsås och pasta och tog bort dom stora bitarna och hadde kvar dom små för jag trodde att jag skulle kunna äta dom lixom men nepp.. det blev 2 äpplen och en massa kladdkaka för mig ist :'D nomnomnomnom!!
och så har jag ju ofc inte sovit nåt, som om det skulle hända att jag sov en natt när jag inte går i skolan lixom.. wot.
men jag ska ta snakebites igen ! *happyface* och så vill jag tatuera min fot med en fin cupcake and alots of stars! yayh! :D men aa x)
Jag vill till skolan :c aso jag kommer ligga efter som in i helvete.. fuck life typ? :§ men jag känner mig seriös och tråkig och ni kommer ångra att ni läste mitt inlägg :c eftervarning ;) men vafan.. gå och ha ett underbart och ett kawaii liv med fina människor och fina skor?
nae jag vettefan men jag ska köpa skor nästa vecka och kläder och stuff men aa.. och hårfärg! grymt viktigt! 2 blekningar och 2 hot pink..
Rosa?! you can hide but you can't run, i've got you soon baby! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0