Nikotintuggummin xd

aa Jag har precis börjat med nikotintuggumin..
yayh ska va duktig för mitt nyårslöfte var att
sluta så nu ska det gå! inte bara några månadader
det ska va tills jag dör.. jag e seriös. Jag e trött på
skiten. Det här va första dygnet och det går inte
så bar men jag ger inte upp i första taget men jag
blandar tuggumin och cigg xd idag har jag haft 2
cigg och 3 tuggumin aso tuggumin gör ont i halsen
av nikotinet och ciggen känns ju inte eftersom man e så van :P
men iaf..
tänkte säga varför jag heter Killerlove och jag skriver det hela tiden
på bilder och shiet.. Jag älskar knivar.. det e min beroende sak..
jag började med att sova med saxar och knivar under kudden när jag
var 12 om jag inte var mindre.. och direkt när jag håller i en kniv
eller något annat man kan döda någon med känner jag mig mäktig och glad..
och det ända jag tänker på e makten med att jag har kontroll över folks liv..
deras öden e i mina händer. Ja jag tror att jag e psykiskt störd/sjuk xd
men jag älskart :D och det e just det killer(död) love(älskart) :D så
det stämmer ju stort.. men det e mer amahkillerlove.. amah( lite av
amanda och jag e) killer(en mördare) love(och jag älskart)..
någon som e psykist störd? ja jag e här. <3
JIPPIE.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0