sweet 16? (A)

Hej alla söta människor :D
Idag vakna jag fyra ;o Jag gick och la mig typ 7-8 imorse och försökte tvinga mig själv att sova för jag va inte trött så det tog väl nån timma eller nåt :P Jag tvigade i mig lite pizza till frukost då vid4 då då.. Och typ nyss åt jag potatis och lax :) Men jag e stolt iaf för jag försöker sluta röka och jag har rökt 2 cigg idag :D lixom ist för 7-9 st tycker jag iaf att det e bra :D Och Nelly fyller år idag och jag saknar och älskar henne jättemkt, grattis på 16:årsdagen älskling!  <3
Jag ska börja använda den här bloggen ist för den på bloggproffs för jag känner att jag måste ha en header xd Jag har kippt lugg och börjat använda mitt löshår igen och har alltid två tofsar xd Vadå att känna sig som 5 lixom? ;s men jag ska få runt 3.000 av soc snart och köpa kläder för och jag ska ta ut 2 tusen från mitt konto och kköpa grejer från http://www.talkingclothes.se/se/, sjukt snygga grejer ska ni veta ;P Iaf inget mer att skriva så pusshejj ;*<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0