Unicorn! :D<3

Hej jag har typ ritat en enhörnig /pegasus i cartoon-format. blev klar nyss :D bild kommer senare :P
och så har jag ritat en tjej med piercingar typ :P blev sjukt nöjd md ögonen :D det tycker jag e bra på faktiskt.. aso att rita ögon :P men iaf så.. har jag sovit 2 timmar igår kväll och jag inte direkt trött :P.. eller aso.. om man kollar klockan så e det ju i förrigår natt :P Fan känner mig pro ;)
Nej men aso aa.. Jag såg en naken Kiwi förut :O aso inte fogeln utan frukten.. den va skalad OMG! men jgag bjuder på piercing tjejen.. enhörning comes later ;)



gulligt värre eller något då xd <3


Kommentarer
Z-BEE

Sjukt gullig figur du tecknat och lagt upp :9 <3

2012-02-22 @ 03:16:17
URL: http://www.pratglad.se/Z-BEE96


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0