Youtube :D

aaaah!! jag har inget liv och jag vet inte vad jag ska skriva men jag får panik för att jag inte har skrivit nåt xd
iaf så har jag ritat en tckning som tog 5 timmmar :O jag ritade av My Isabelle Sporrong@fb / ZombieBarbie@bdb :P
den vart rätt så lik bara att näsan vart för liten och jag kan verkligen inte rita händer.. :O så jag måste träna på det o_^ iaf så har jag lagt upp ett klipp på youtube när jag sjunger.. kolla om ni vill:
http://www.youtube.com/watch?v=2HMMiEWkfLA
och jag e hungrig fast att jag inte e det.. get it? nej men aso jag e hungrig men allt smackar salt och blod.. tror det e nåt fel på mig xd
men iaf så ska jag köpa en födelsedagspresent åt Nelly innan söndag.. För att jag älskar henne och hon e mitt liv och hon läser inte min blogg men jag vill ändå säga att jag älskar henne xd
Okej.. bananer växer på träd va? eller aso.. vilka länder..? xd Jag funderar på att odla en apelsinträd :d eller heter det ett? shiet the same..
jag älskar apelsiner och nu ska jag.. ehm.. uhh.. hiho.. trolololo.. ingen aning.. Hejdå pungråttor! <3
ps. jo jag ska lyssna på jessie j's who's laughing now för att den äger! o_^^.^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0