Länder?

Jag e grymt osocial fast jag snackar med Nelly i tele och vi har snackat i typ 3 timmar nu xd men iaf så har jag jobbat med min matte och gjort klart kapitlet :P

Jag ska antagligen flytta tbx till Norrköping på påsklovet! :D e sjukt glad för jag saknar alla som fan! fast utanför i en familj då men ändå :P Och jag tycker att Nelly kan läsa min blogg för attjag e så snäll mot henne här lixom ^^ typ säger grattis på födelsedagen att hon e min älskling och bästa vän osv.. Men nejnej xd nej men jag älskar hene nmw så skitsamma (a
Jag ska börja på ektorp igen och hoppas på att inte få gå om för ingen vill ju lixom inte gå om fast det skulle ju vara grymt bra egentligen och fixa betyg i allt från föra terminen och kunna höja allt från den här..
Fick ju som tur va höga betyg från förra men jag fick sträck i 6 ämnen och det högsta betyget jag fick va B i två ämnen och det e jag iaf glad för :)
Nu planerar jag och Nelly att åka till england i vinter för 2248 kr för 2 pers..
aso flyget bara men jag tycker det e billigt ^^
ska bara prata med våra förädrar om det
och det e ju egentligen sjukt bra för det blir ju som en
språkresa för man lär sig ju mycket engelska av att va i själva landet lixom :P
Även om jag och Nelly helst åker till Ibiza
för det e ju varmt och man måste ju snacka engelska där med;)
Nej men det skulle iaf vara kul så jag ska snacka
med mamma om det imorgon och så ska vi se hur det går ^^
Puss :* <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0