Norrköping! :D

Hej alla söta människor som har ett fungerande tangentbord :D aso mitt e segt, L funkar knappt och mellanslaget hatar mig ^^ Iaf jag åker till Norrköping imorn och träffar den nya familjen på måndag oc ska föreslå lite stuff med min soc :P I helgen ska jag ha en bra dag med mina sagolikt fina syrror och min mamma och resten av mitt skitlivs älsklingar :D Jag e iaf glada att dom finns för mig även om dom ibland(ganska ofta) påpekar mina brister mm. vet jag att dom älskar mig. Puss! :*
Om ni vill träffa mig i helgen så  messa mig inte.. ring xd har världens segaste mobil jag svär o.o men har ni inte nummer eller har inte pengar så skriv på fb e typ altid inne och skriver jag inte tbx så röker jag, kollar på tv eller sover :) eller så e jag duktig flicka och pluggar ^^ Nu väntar jag på att min film ska ladda så att jag kan kolla på Thirteen.. kan inte ens räkna hur många gånger jag har sett den :D en e så grymt braför den påminner mig om en person som jag kände, jag saknar henneoch vill ha tbx henne i mitt liv fast i en bättre verision ofc..
Om ni läser min blogg eller läser hela inlägget så kan du gärna kommentera för jag känner mig rätt usel just nu :" men ajja pusshej ha världens bästa helg och halka inte på några fruktskal.. Poss! O_^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0