somtimes you just wish you could end the pain..

hej alla vackra!
önskar att världen vore perfekt.
peace on earth and all that shit.
Har börjat med min medecin som funkar bra, eller ganska bra.
dosen släpper oftast på kvällen så antingen får du en aggressiv mig eller en flummig mig, I just can't help it babe :*
iaf så önskar jag att vissa människor kunde messa mig eller ringa mig och ge mig en jävla anledning varför dom inte messar tillbaka, dry your tears and be strong.
 
Smärtan i bröstet när ditt hjärta blir krossat, när du inte orkar stå upp längre.
När du har all tyngd på dig, när du till slut faller ihop.
Det är för tungt, du blir mosad.
Du får ingen luft och tårarna rinner.
Dom tar snart slut för det händer alldeles för ofta.
till slut tar luften slut och du ligger där som ett mosat kryp.
please God, let my mother know that I love her.
 
Välkommen till en panikattack..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0