Who the fuck is perfect?

Jag är inte perfekt men vem fan är.
Jag har gått upp till normalvikt och ser väl hyfsat normal ut.
så som man ska se ut när man är 15.
jag sitter på behandlingshem och det finns väl miljoner anledningar till det men den viktigaste är att jag inte mår bra.
fysisk ser allt bra ut, jag skrattar, jag ler.. men allt funkar med ett leende på läpparna.
leendet visar att du mår bra och att du är okej.
ETT STORT FET SKÅDESPELERI.
psykiskt, är allt kaos.
röster som bara du har, ingen annan hör dom.
tryggheten att ha nån, att någon bryr sig.. att någon gillar dig.
den kanske säger att du e fet och ful och äcklig men den är som en människa, den bryr sig bara om dig.
Den vill ditt bästa och att du helt enkelt ska se lite bättre ut och bete'e dig bättre.
 
Vissa skär sig och vissa svälter sig.
Vissa drogar och vissa dricker..
att fly från verkligheten är lätt men den kommer alltid ifatt dig..
bearbeta det från början är enklare.
 
Jag hade inte skärt mig på 5 månader men så blev det kaos i mitt huvud, och då vet du inte vad du ska göra så du går tillbaka till det som alltid har funkat. det va en tabbe men vem fan bryr sig, du försöker och det visar att du e en överlevare..
 
det jag menar är att om du kämpar kan du uppnå allt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0