sjuuk!

 
hej är typ sjuk.. Har så jävla ont i halsen.
kan knappt prata för att jag är så hes. börjar tro att jag har halsfluss eller något..
helt svullen i halsen och kan knappt äta för att det gör så ont, blääh.

Ska köpa brunt löshår och sen bli brunett igen för mitt hår e förstört typ. sönder-färgat.
mamma hittade en liten flintfläck så ..hehe.. aldrig mer bleka..
plus att mitt hår e så jävla blekt så det e sjukt.. aso det blå e shit ljust nu.. fult som fan xd

men nu ska jag måla naglarna för det va länge sen och eftersom jag inte har nåt annat för mig idag så ska jag satsa på usa och englands flagga.. wow.
bild när jag e klar, puss :* <3


ps. inget smink :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0