16 :D

okej, 16 år och grejer idag då.. min dag kommer bestå av:
 
07:00 : frukost på sängen :D
 
07:15 : gå upp och fixa mig för skolan.
 
08:00 : gå till skolan .
 
08:10 - 14:40: va i skolan och lämna in min läxa, jätte kul..
 
14:40 : gå till ege :)
 
14:47 : börja med mina fina tååååårtor!!!!! <3
 
17:00 : middag på mitt fina macdonald's <3
 
19:30 : ha en fin kväll med vänner och personal och trycka i mig min 20kg tårta :D<3
 
20:15 : ladda upp tusen bilder på bloggen om min dag :)
 
22:00 : GodNatt :*
 
 
Om vi säger såhär, min 20kg tårta innehåller:
-sockertårtsbottnar
-grädde
-vaniljkräm
-nutella<3
-bananer
-kiwi
-mandariner
-gelehallon
-godisnappar
och förhoppningsvis 
-gummibjörnar ^^
 
kommer bli en awesome tårta som ni får bild på ikväll ;) <3
 
förövrigt så blir det inte så mer än så nu men förhoppningsvis
har ni ett till inlägg att läsa ikväll med miljoner bilder!
Puss! :* <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0