äckliga

alla ni äckliga små fittungar som säger att jag ska ta livet av mig, att jag e äcklig osvosv kan bara dra.
varför läser ni ens om jag nu e så jävla äcklig, varför spenderar ni eran värdefulla tid på mig, ett jävla fetto?
och som sagt, ja, ni kallar mig fetto, tjej på 5kilos undervikt. ja fan, smällfet eller hur?
ni e så jävla fega, ni vågar ju inte ens stå för vem ni är.. så jävla fega!
om jag nu är smällfet, ful och allt ni nu kan komma på, varför tar ni inte livet av er så att ni slipper mig?
vafan ska jag ta livet av mig för eran skull för? 
Jag tar iaf inte åt mig, jag skriver det här för att jag stör mig så jävla mycket på att ni e så jävla fega och vågar inte ens stå för vem ni är? tänk 2 gånger innan ni öppnar eran äckliga jävla käft, så kanske ni kan va stolta för det ni säger och stå för det och framförallt stå för vem ni är.
 
Jag har byggt upp mitt självförtroende och ni kan fan inte bryta ner det nu.
jag har byggt det av sten och cement och murat framsidan, ni kan fan inte ta sönder det på nåt sätt.
Ni kan lika gärna ge upp, och sluta slösa eran värdefulla tid på mig, ni tar er inte fram på nåt sätt.
 
Eller så e ni avundsjuka? haha, vem vet? bakom skärmen sitter en liten och feg flicka, med ett självförtroende på 0, och tror att man kan bygga upp ett genom att trycka ner andra.. lycka till säger jag bara!


Kommentarer
Anonym

Du borde inse själv att du tar åt dig när du skriver ut med sånadär fula ord liksom. Inte konstigt att folk fortsätter, det är kul ;)
Cut cut emo.

Svar: tar inte åt mig.. men ni vågar ju ändå inte stå för det där. du e ju oxå anonym. så jävla feg. och vadå cut cut emo? jag skär mig inte och jag e inte emo, du måste alltså prata om dig själv. ha ett roligt liv
Amanda Johnsson

2013-02-01 @ 22:36:17
tänk efter så vet du

Fast du ska inte klaga på vad andra gör, du behandlar folk som skit du med, inteen äkta vän precis..

Svar: folk som behandlar mig som skit behandlar jag tillbaks på samma sätt, it's called karma. så jo, jag kan klaga. om du nu tycker att jag behandlar folk så så kan du ju skriva vem du e eller snacka med mig ist för att va anonym oxå.. som sagt
Amanda Johnsson

2013-02-20 @ 22:11:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0