Nattinatti ;)

Hej söta människor! Ligger i min säng och vill att folk ska va sociala.
Skolan börjar imorn och jag längtar som fan, ha nåt att göra om dagarna och få ihop betygen.
Fixar jag matten kommer jag in på gymnasiet.. Måste bara höja lite andra oxå men det blir lätt :D

Inatt vid ett piercade jag spiderbites oxå :)
Hade ju ena innan men nu har jag bara att fixa tillbaka snakebites, ögonbrynet och tungan. Jag väntar med naveln, vill inte att det ska bli som förra gången, läkte utåt och huden dog.. Mysigt jao.
Men bjuder på bild på piercingen!
Puss! <3



Kommentarer
Alice Ström

har du kvar din smiley? :)

2013-01-12 @ 16:39:53
URL: http://vafanalice.blogg.se/
Ida

Hur ska du ha snakevites när du har spiderbites? Confused xd <333333

Svar: jag har redan båda xd två på ena sidan och en på andra. simpelt ;) <33333
Killerlove

2013-01-20 @ 17:44:54
URL: http://nattstad.se/iidawallander


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0