Sjuk :(

Ligger i min säng i underkläder med alla fönstren öppna, om vi säger så att det snöar ute och jag vet inte hur många minus det är.. Jag borde dö, typ frysa ihjäl.. Men det e ju jävligt onödigt när man kan svettas av minusgrader, eller hur? :D
Jag gick till skolan först i fem minuter sen gick tillbaka.. Va där vid 10, nej inte ett dugg försenad. Vaknade typ flera gånger imorse men jag orkade inte gå upp.. Men så går det när man inte tar sin sömnmedicin, typ duktig Amanda.

Mådde typ asdåligt igår, aso inte sjuk-dålig , utan jag kunde inte sluta tjuta.
Alla brukar ju ligga och krama en nalle sen tjuta och panikattacka på den.. Det e ju mys.
Stackars nalle..
Anledningen? Jo, vissa människor e ju som dom e och leker med folks känslor fast dom bara e ute efter din kropp, verkar det som..
Man kan ju inte ha ett förhållande med någon som bor på behandlingshem, eller hur?
Det va iaf första panikattacken på månader så rätt stolt får man väl va.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0