Smink

Testade ett nytt sminksätt igår och jag tror jag kör på det ett tag :) det vart rätt bra osv :)
E i skolan nu och ska till norrköping 15:40.. Skulle egentligen åkt med 13:10 men personalen tycker hag e dryg och då behöver dom inte ge eftersom jag inte ger tillbaka . Det e dom som jobbar där -.- så jag ska va en ängel? Vafan skulle jag bo på ett behandlingshem för ifall jag va det.. * bortblåst hjärna*
Iaf så kommer jag tjuta skika och va ett allmänt pms barn idag för jag e stressad som in i helvete och dom har satt in concerta nu oxå.. Två adhd mediciner e ju awesome lixom. Bieffekter: ingen matlust och humörsvängningar.. Roliga 2 veckor jag har att se fram emot igen då.. Fuck diagnoser -.-
Typ som antidepp, bieffekt: självmordtankar. Det e ju sjukt :o visst jag går inte på det men dom som gjört e det ju fan synd om dom första 2 veckorna :(
Och jag har gått ner nu oxå.. 48.5, jag hatar det här!!! Dom som vill ge mig några kilon till normalvikt skulle va dom bästa om det ändå gick. Hatarhatathatar.



Kommentarer
Anonym

Lika bra att du tar livet av dig direkt. :)

Svar: som inte kommer hända :D
Killerlove

2013-01-25 @ 12:26:41
N....

Gillar ögonbrynen, ser ut som en motorväg ! Så duuuuuuktig du är

Svar: tack så mycket, vad snäll du e :) önskar jag kunde säga det samma, alla har ju inte ärvt det vackraste ansiktet tyvärr...
Killerlove

2013-01-27 @ 10:00:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Onlyrunaway.blogg.se

Det här e mitt liv i videor och text. Från pojkvän till tatueringar typ.

RSS 2.0